четверг, 9 июня 2011 г.

Незвичайна нагородка!!!!!!!!

Чому незвичайна?????????? Зараз Ви все зрозумієте!!!!
Одна чарівна дівчина kukla і її блог Мир без границ.........,подарувала мені таку нагородку

Але,правила її отримання не такі як завжди.Отже,

1.Подякувати людині яка вручила нагороду!!!
2.Розмістити нагороду в себе на сторінці!!!!
3.Написати  про кохання  (вірш,цитата,фраза,на ваш розсуд).
4.Подарувати нагороду 3 людям (але не просто подарувати,а пояснити чому їм) ну і звісно сповістити їх про нагороду.

А далі,зробити маленький подаруночок листівку-візитку.Це буде невеличка карточка 5*5 см.Задекорована з двох сторін на ваш розсуд,але щоб переважаючим був рожевий колір!!!
А,потім відіслати своїм фаворитам.Після отримання вони повині показати фото у своєму блозі!

Ну що ж,буду виконувати усі умови!!!!!!
І так про кохання.......................
Мені дуже подобаються ці слова:
"Любовь всегда терпелива и добра. Она никогда не ревнует. Любовь не бывает хвастливой и тщеславной, грубой и эгоистичной. Она не обижает и не обижается. Любовь не получает удовольствия от грехов других людей, но радуется правде. Она всегда готова прощать, верить, надеяться и терпеть... что бы ни случилось."

Звичайно, мені дуже важко вибрати лише 3 людей,нехай це будуть такі дівчата
1.Canadiya (мені подобаються твої роботи,вони різні і оригінальні,і тому що ми майже одночасно почали творити))))))))
2.Зірочка :) (ти позитивна і хороша людина,завжди читаю твій блог,а твої роботи дуже ніжні і в них є так сказати родзинка!!!!!)
3.Nataly (твої роботи завжди цікаві,оригінальні і в тебе є чому повчитись!!!!!!!!!!)


І фото посилочки від kuklu!!!!!!!!!





Дівчатка чекаю на ваші адреси,скидуйте на поштову скриньку!!!!!!!!!!!












6 комментариев:

  1. Сонечко,ДЯКУЮ!!!
    Така приємність мене спіткала з самого ранку))))))
    Дуже-ну просто дуже вдячна тобі за нагородку.А кукла вдячна за таку цікаву ідею!Супер!Оригінально і неординарно.А головне-романтично,ще й до всього)))

    ОтветитьУдалить
  2. Вау.... нічіого собі))) Дуже дякую! Іванка, мені так приємно і я щаслива, що з того що ти такої думки про мене і мої роботи! І дякую Куклі, за такий чудовий задум!

    ОтветитьУдалить
  3. Надюша, скинь мені свою домашню адресу!!!!

    ОтветитьУдалить
  4. рада, что ты получила посылочку))) твинч понравился?) А то я тут заскочила к тебе на страничку... напомнить, чтоб ты не забыла посылку забрать..а она уже у тебя)))
    творческого вдохновения)

    ОтветитьУдалить
  5. Іваночка, сонце, дуже приємно отримати таку незвичайну нагороду ))) і з радістю приймаю таку естафету ;)

    ОтветитьУдалить