воскресенье, 10 февраля 2013 г.

Тедді love....

Привіт мої дорогенькі!!!!
Ну як Ваша підготовка до Дня закоханих? бо в мене ще триває.....
І сьогодні в мене чергова, не стандартна валентинка))))
Цю листівочку робила по таких завданнях:
Від блогу Улыбаемся и скрапим,серіал "В поисках живой природы",серія-дерева,або гілки!
                                     



І в блозі Завдання для душі "Безсердечна валентинка",повина бути відсутня рожево-червона палітра,і сердечка!
                                      
Дякую,всім хто заходить!!!!
Завжди Ваша Іванк@





5 комментариев:

  1. Дуже красива спокійна любов!Така асоціація в мене)))

    ОтветитьУдалить
  2. Гарна,гарна!)))З освідченням.
    Рюшечка з стрічок така прикольненька получилась;-)

    ОтветитьУдалить
  3. мої улюблені Тедіки ))))
    Іванка, чудова, ніжна і романтична листівочка! ;)

    ОтветитьУдалить